יום שישי, 15 ביולי 2016

שלמה שפירא: אני המזרחי בעברי, לא הייתי רוצה להפקיד את מזרחיותי בידי ארז ביטון / הבעת דעה

שלמה שפירא

אני המזרחי בעברי, לא הייתי רוצה להפקיד את מזרחיותי בידי ארז ביטון

אני מזרחי אומר כל דבר דוגרי דוגרי.
אני משורר ישראלי ולא הייתי כותב שם משפחתי בלועזית בכניסה לביתי.
אני מזרחי עם קצת רקע "שדפקו אותי" אבל אני ישראלי לא מזרחי ולא אשכנזי.
אני העולה החדש מעיראק חוויתי מצוקות, לפעמים עד עוול, אבל זה היה נחלתו של כל עולה חדש שעלה לישראל.
אני ההיסטורי ולא ההיסטרי, מנתח ועוקב אחרי "הזעקות המעגליות" ומרגיש שהכול הבל וזה שמדגישים אמת, לא תמיד אמת יציב נכון וקיים לעד.
עברו עשרות שנים, אני לא מזרחי לא אשכנזי אני ישראלי. עם ישראל חי ונהדר.

אני המזרחי בעברי, לא הייתי רוצה להפקיד את מזרחיותי בידי ארז ביטון.

15.07.2016

2 תגובות:

  1. נתקבלו מספר תגובות:
    1. אני מרגישה בדיוק כמוך.
    מנצלים את הנושא העדתי כקרדום לחפור בו.
    2.אהבתי
    3.יישר כוח !
    4.כל הכבוד שלמה!
    5.כתבת חכם מאוד ,אהבתי.
    6.כל הכבוד!

    השבמחק
  2. 17.07.2016
    יישר כוח שלמה.
    שבוע טוב וכל טוב
    ש.

    השבמחק

תודה רבה!